Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Regulamin

O FIRMIE:

Bam Tadaam oferuje swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego  pod domeną www.bamtadaam.pl

Dane firmy:

BAM TADAAM Robert Tańczak

ul.Broniewskiego 3/8

41-907 Bytom

NIP: 6262848591

REGON: 527615736

Jeżeli chcesz się z nami skontaktować możesz to zrobić poprzez czat dostępny na stronie (w prawym dolnym rogu), media społecznościowe lub wysyłając maila na adres : bamtadaam24@gmail.c0m

Poniższy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień oraz warunki dostawy,zwrotów i reklamacji.

Zakładając konto w naszym sklepie akceptujesz regulamin, politykę prywatności oraz pliki cookies. Zapoznaj się z ich treścią, w przypadku nie zaakceptowania Regulaminu oraz Polityki prywatności prosimy o nie dokonywanie zakupów w naszym sklepie.

PRZEDMIOT SPRZEDAŻY:

Przedmiotem sprzedaży są produkty, które prezentujemy na stronie www.bamtadaam.pl. Wszystkie produkty są nowe oraz wolne od wad (za wyjątkiem produktów przecenionych,gdzie zawarta jest informacja o ewentualnej wadzie produktu). Klient podczas składania zamówienia ma obowiązek wybrania rozmiaru, fasonu lub innych detali. Należy pamiętać, że rozmieszczenie wzoru oraz nasycenie koloru może delikatnie się różnić od zdjęcia poglądowego w zależności od ustawień wyświetlacza,rozmiaru produktu lub partii.

KONTO W SKLEPIE:

Aby dokonać zakupów w naszym sklepie należy stworzyć konto  lub wybrać opcję zamówienia jako „gość” ,gdzie wymagane jest podanie danych osobowych oraz danych dotyczących adresu dostawy w podsumowaniu. Każdy klient, który założy konto będzie miał możliwość korzystania z takich opcji jak podgląd zamówienia, lista ulubionych produktów oraz program lojalnościowy. Założenie konta wymaga podania adresu e-mail na który zostanie wysłany wygenerowane automatycznie hasło, które można później dowolnie zmienić w panelu Moje konto. W sklepie może zarejestrować się i dokonywać zakupów jedynie osoba pełnoletnia, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

TABELA ROZMIARÓW:

Firma Bam Tadaam podczas szycia produktów kieruje się własną tabelą rozmiarów ,która jest ogólnodostępna dla klientów pod każdym produktem lub w zakładce NASZ ASORTYMENT.
Klient ma obowiązek zapoznać się z naszymi rozmiarami, fasonami oraz wymiarami zamawianych produktów ponieważ nie przyjmujemy zwrotów produktów szytych na zamówienie. 
Prosimy o niewybieranie rozmiarów kierując się ubrankami innych firm lub sklepów sieciowych! Nasze tabele są opracowane na podstawie dzieci w różnym wieku – tak, aby spełniały swoją rolę zgodnie z wiekiem dziecka.Jednak przy wyborze produktu istotną rolę odgrywa postura dziecka – pamiętaj, że nie każdy fason będzie odpowiedni dla Twojego dziecka .
Jeżeli klient ma problem z wyborem fasonu lub rozmiaru, może śmiało pisać do nas o poradę – chętnie pomożemy!

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA:

Klient ma możliwość składania zamówień w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, mogą jednak czasem wystąpić przerwy techniczne lub urlop, który spowoduje zablokowanie strony na określony czas.
Klient, który złoży zamówienie ma obowiązek dokonania zapłaty w terminie do 3 dni roboczych, w innym przypadku zamówienie zostanie anulowane.
Zamówienia realizujemy przeważnie w ciągu 5-15 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności, czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku bardzo dużej ilości zamówień bądź braku materiału (w takim przypadku informacja zostanie umieszczona na stronie bądź klient zostanie poinformowany meilowo).
Jeżeli przelew zostanie zaksięgowany po godzinie 15 danego dnia-wówczas dzień roboczy jest liczony od dnia następnego.
Do momentu otrzymania pełnej zapłaty za zamówienie produkty pozostają naszą własnością.
Klient po złożeniu zamówienia otrzyma drogą mailową potwierdzenie o jego przyjęciu do realizacji.
Jesteśmy małą firmą która posiada określone ilości danych wzorów i kolorów dlatego należy pamiętać, że może zaistnieć taka sytuacja jak brak zamówionego przez klienta produktu. W takim przypadku klient otrzyma e-maila bądź smsa  z wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji, zostanie mu zaproponowany zwrot pieniędzy za brakujący produkt, wymiana produktu na inny lub wydłużenie czasu realizacji zamówienia do momentu ponownego pojawiania się produktu.
Klienta zobowiązują ceny widoczne w momencie składania zamówienia. Nie ma możliwości zmiany zamówienia w momencie pojawienia się promocji lub rabatu.
Klient ma możliwość domówienia produktów do poprzedniego zamówienia wyłącznie w terminie 3 dni kalendarzowych od daty poprzedniego zamówienia.

WYSYŁKA:

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową na terenie Polski i Europy korzystając z usług przewoźników takich firm jak:
-DPD lub GLS (wysyłki zagraniczne)
-INPOST
-ORLEN
-POCZTA POLSKA (wysyłki zagraniczne)
-POCZTEX48 
Istnieje także możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym dokonaniu płatności oraz ustaleniu szczegółów odbioru.
Nie wysyłamy produktów za pobraniem.
Dokładny koszt oraz formy dostawy zostaną przedstawione klientowi podczas podsumowania.

FORMY PŁATNOŚCI:

-Płatność online „Przelewy 24”
-Płatność online „Paypal” (naliczana jest prowizja % od zamówienia)
-Płatność BLIK
-Tradycyjny przelew bankowy na konto mbank

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ:

Bam Tadaam jest jedynym podmiotem, który ma wyłączne prawo do nazwy, logo, zdjęć, domeny, grafiki oraz projektów autorskich takich jak naszywane na bluzy aplikacje. Ich kopiowanie lub rozpowszechnianie to naruszenie prawa. Takie naruszenie może pociągnąć za sobą odpowiedzialność cywilną lub karną dla sprawy.

REKLAMACJE:

Nasze produkty dostarczane są zaraz po uszyciu i sprawdzeniu, wolne od wad. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem może nam coś umknąć – w końcu jesteśmy tylko ludźmi. W przypadku otrzymania przez klienta wadliwego produktu (krzywe elementy, plamy, dziury, inny wzór lub rozmiar itp.) należy nas o tym poinformować drogą emailową kontakt@bamtadaam.pl wraz z dołączonymi zdjęciami uwidocznionej wady.
Kolejnym krokiem jest wypełnienie odpowiedniego formularza podając dokładną przyczynę reklamacji oraz staranne zapakowanie produktu (pamiętaj również o tym, aby produkt zapakować w odpowiedni sposób by nie doszło do jego uszkodzenia w trakcie transportu) i wysłanie na adres podany na początku regulaminu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej niż 10 dni roboczych licząc od momentu otrzymania przez nas paczki zwrotnej. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana drogą emailową na adres podany w formularzu.
Klient ma do wyboru jedną z opcji:
-wymiana towaru na nowy ,wolny od wad,
-zwrot kosztów wadliwego produktu,
-przyjęcie rabatu w ramach rekompensaty (rabat ustalany indywidualnie dla każdej reklamacji),

ZWROTY:

Z uwagi na rodzaj wykonywanej przez nas działalności zwroty nie są przyjmowane,gdyż każdy produkt jest szyty pod indywidualne zamówienie.
Wyjątek stanowią produkty dostępne od ręki,które klient ma prawo zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Klient ma obowiązek odesłać do nas produkty wraz z formularzem zwrotu,odpowiednio zapakowane,wolne od wad,ponosząc koszty wysyłki na adres: 
BAM TADAAM Robert Tańczak, 
ul.Broniewskiego 3/8,
41-907 Bytom
Koszyk
Scroll to Top

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką prywatności. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę.