Nasze produkty dostarczane są zaraz po uszyciu i sprawdzeniu, wolne od wad. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem może nam coś umknąć – w końcu jesteśmy tylko ludźmi. W przypadku otrzymania przez klienta wadliwego produktu (krzywe elementy, plamy, dziury, inny wzór lub rozmiar itp.) należy nas o tym poinformować drogą emailową bamtadaam24@gmail.com wraz z dołączonymi zdjęciami uwidocznionej wady.
Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza zwrotu podając dokładną przyczynę reklamacji oraz staranne zapakowanie produktu (pamiętaj również o tym, aby produkt zapakować w odpowiedni sposób by nie doszło do jego uszkodzenia w trakcie transporty) i wysłanie na adres podanie na początku regulaminu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe, ale nie dłużej niż 10 dni roboczych licząc od momentu otrzymania przez nas paczki zwrotnej. Odpowiedź na reklamacje zostanie wysłana drogą emailową na adres podany w formularzu zwrotu.