Kolorowe nadruki / naprasowanki
Co warto wiedzieć o produktach z naszymi nadrukami/naprasowankami ?
- dobrze wykonany nadruk nie ma prawa odejść po praniu jeśli produkt będzie prany w temperaturze 40-60°C, przy niskich obrotach wirowania (zbyt silne wirowanie może nieodwracalnie wygnieść nadruk lub go uszkodzić) i bez użycia mocnych detergentów typu odplamiacze itp.
- produkty z grafikami można oczywiście prasować – koniecznie na lewej stronie (grafika nie może mieć styczności ze stopą żelazka),
- normalnym zjawiskiem jest wygniecenie grafiki np. po wirowaniu czy rozłożeniu bluzy/koszulki wyciągając z pralki lub szafy, wówczas mogą pojawić się delikatne zmarszczki w miejscu zagięcia – prasowanie załatwi sprawę (przy bardzo trudnych zagięciach można prasować od strony nadruku (uprzednio kładąc na niego papier do pieczenia !),
- grafiki, które daję Wam do wyboru są LEGALNIE zakupione od twórców cyfrowych, często muszę jeszcze dodatkowo zakupić licencję by móc wprowadzić do sprzedaży produkty z tymi grafikami – również wspieram małe firmy, nie kradnę ich własności intelektualnej jak niektórzy,
Pamiętaj, że mimo wszystko kiedyś może trafić się wadliwa partia nadruków od naszego producenta i nie zawsze można to zauważyć podczas procesu tworzenia Waszego zamówienia. Jeśli taki problem z grafiką będzie miał miejsce (mimo przestrzegania zasad prania, prasowania i pielęgnacji) pisz do nas!
Na pewno pomożemy i być może dzięki Twojej uwadze uda nam się zapobiec wysyłce większej ilości zamówień z wadliwymi nadrukami. Dla nas lepiej otrzymać uwagę lub reklamację niż złą opinię, bez poznania powodu/przyczyny.
W naszej ofercie znajdziecie setki cudownych grafik dlatego wspomagam się zdjęciami typu MOCKUP – co to znaczy?
To oznacza, że kupuję zdjęcia do użytku komercyjnego na których mogę Wam zobrazować jak będzie wyglądał produkt finalny z daną grafiką. Należy pamiętać, że to zdjęcie służy jedynie do wizualizacji i różni się od naszych fasonów i kolorów, które macie do wyboru podczas składania zamówienia.
Wszystko jest zrobione w dobrej wierze i absolutnie nie ma na celu wprowadzenia klienta w błąd! Wiem, że wiele z Was lubi mieć przed oczami gotowy produkt niż samą grafikę na białym tle.